rättskunskap

Hello. Jag har precis vart och dansat! Sen var jag hos sångpedagogen tidigare idag också! :) Det var kul!! :D Hon sa att min röst va vacker och att den hade bra styrka typ.. eller nått liknande. Då blev jag glaa :D Haha..
Idag på dansen så ville anette typ "chilla" lite och ta kort på oss typ. And i hate that kind of stuff, så jag ser inte fram emot att se bilderna. Ser säkert helt retard ut som vanligt! :P Men men.. Hon filmade koreografin också :) Sen körde vi lite Hype, och lite Adenas koreografi, och sen sprang jag till bussen!
Nu måste jag verkligen plugga Rättskunskap! Prov imorn och jag har bara börjat läsa igenom lite, men jag har inte kommit långt! Även fast jag satt 2 timmar på stadsbiblioteket och pluggade! SJÄLV! Eerkänn duktigt! Jag kände mig värsta duktig iaf! Fast jag har mycket kvar! så.. Seee yaa !

(Bilder från smålands igår hinner jag tyvärr inte lägga upp nu, men dom kommer.. nån gång! Jag lovar! :) )

Puss !

Kommentarer
Postat av: Andrea

Coolt med sångpedagogen! hur många ggr ska du dit?

2009-03-19 @ 00:47:22
URL: http://aisimons.blogspot.com
Postat av: johnny

memorera frågorna o sen skicka på msn senare! har provet på måndag :) eller det är beroende på vart ni är, vi ska ha på kap8-9.

2009-03-19 @ 20:11:22
Postat av: Paula

Andrea: I know, det är jätte kul! 5 gånger är betalda, och sen får jag ju betala mer själv om jag vill fortsätta.

Jhonny: Jag kommer typ inte ihåg några, men har du den där lärarkandidaten för urban? Isf var det typ 6 frågor och mest om försäkring och anställningar.

2009-03-21 @ 10:03:14
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: johnny

ok men då är det ju lätt :O tank yoo :)

2009-03-21 @ 13:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0