Sweet dreams, or a beautiful nightmare

Yes, den låten -> Sweet Dreams-Beyonce (den vi dansar till med Adena) har varit i mitt huvud mer eller mindre sen i söndags !! Haha, jag fastnar ALLTID på låtar! Jag försöker få bort den här, och typ lyssna på andra låtar som lätt fastnar , men det funkar inte! Den går inte bort ur mitt huvud! Aja, it's a good song anyways.. :P

Ingen motivation att blogga just nu, what so ever , så ni får en fin bild istället!


(Hittad på nån blogg nån gång för längesen. Don't remember where!)

Idag ska jag bara plugga till mitt naturkunskaps prov som jag har imorn! Shit vilket jävla liv jag har fått! Det ända jag har gjort den här veckan är att plugga typ! Jag har typ aldrig pluggat såhär mycket !! Fast ifs så har jag aldrig riktigt haft såhär mycket i skolan på samma gång förut heller! Men men.. det är bara att kämpa på! Men imorn är det freeedaag ! ♥ Which means HELG! Which means inget plugg på iaf 2 dagar! :D
Hahah :)

See ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0