VS bikinis <3

När man sitter hemma hela dagen så blir det lätt att man blir uttråkad. I don't know about you guys, men när jag blir uttråkad så går jag runt och sjunger som en galning (även fast jag har ont i halsen) , fotar, äter :P, provar kläder, gör småsaker som man annars inte har tid med-> målar naglarna m.m. Och allt detta har jag gjort idag. Men en sak till gör jag, som jag borde sluta med : Går in på olika Online Stores och kollar på kläder/skor m.m.! Och så blir jag helt obsessed med allting och bara MÅSTE ha det. Men man kan inte få allt, och efter allt obsessande så har jag lärt mig det. Idag så prövade jag alla mina bikini-överdelar, och typ alla var för små! :( Ifs många av dom har jag haft väldigt länge typ ända sen jag var en småbystad liten 14åring, men ändå , jag blev ledsen. Så gissa vart jag hamnade, Jo på victoriassecret.com .. Vart annars!?
Victoria's Secret vet verkligen hur man gör fina bikinisar!


Coola, Färgglada & mönstrade! Så ska mina bikinisar se ut i sommar!
Det får nog bli en liten beställning från Victoria's Secret i vår! I mean look at the bikinis! Can you resist!?
I WANT THEM AAALLL!!!

Puss
(Nu har jag bloggat läskigt många gånger idag känns det som. Nu får det räcka. See ya tomoorrooww :)

Kommentarer
Postat av: Malin

åh, gillar verkligen nr 3 (översta raden fr. v) med hjärtat i mitten :)

2009-03-03 @ 00:45:39
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: Andrea

Man märker verkligen att du har haft tråkigt. Är det en sån du vill ha i födelsedagspresent? :)

2009-03-03 @ 03:01:39
URL: http://aisimons.blogspot.com
Postat av: Paula Simons

Malin: I know, alla är gorgeous !

Andrea: Jaaa, det eller skor! :D I rätt storlek bara! :)

2009-03-03 @ 13:51:21
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: Andrea

Hallå du får ju svara i min blogg istället så du vet att jag läser det :)

2009-03-05 @ 05:37:40
URL: http://aisimons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0