Valborgfrukost/Champagnefrukost 2009

Här kommer, as promised, en jädrans massa bilder från Valborg! :) Tyvär så fick kameran stanna hemma senare på dagen, så jag har bara bilder från morgonen! :)


Fixade flickor sugna på frukost! Carro, Sofia, Jennyfer & Madde


En del av Frukostbuffén!


Chokladdoppade jordgubbar och massa frukt. Can it get any better?


Wafa och Sevgi diggar dom chokladdoppade jordgubbarna ;)


Madde diggar allt ;D


Champagne! :)


Framför mig på bordet :)


Ja, efter typ halva tallriken så var man ju proppmätt !!! Men gud så gott det var !! :D Det lyckades vi bra med tjejer! :)


Michelle poppin' champagne!


Att kvinnan lyckas vara så snygg Till och med när hon Äter är nog något vi alla är avundsjuka på!!


Julia min cutiepie!


Japp, det fanns massvis med snyggingar vid bordet! Här, Sevgi och Michelle!


And Wafi ofcourse :)


I could go on and on.. Alexandra :)


Jennyfer och Felicia!


Hej underbett-paula. Haha. Kameran snoddes och det blev lite suddiga bilder här och där ;P


Mitt fina glas!


Linda, Jag, Madde och Jennyfer. :D


Wafa, Alexandra. Sevgi, Michelle och Madde!


Sofia Carro och Julle hänger på min baksida! :)


Det både sjöngs och dansades vid bordet :) Everyone was really happyy :D


Alltid lika fina !!


Mina älsklingstjejor :)


Cheers and Poses!


Beautiful Julia! :)


Beautiful Carro! :)


Vädret var perfekt. Min baksida var perfekt. Allt var det helt enkelt ! :D


Jennyfer och Linda.


Alexandra och jag hade matching cameras! Coolt va :) ?


Wafa har blivit lite påverkad av sin thailändska utbytesstudent och kör samma pose och allt. "Make the thaai poose"


Happyfaces all around :D


The ladies in flowers were happy too! ;)


Sofia var taggad på dans!


Andra var taggade på att hoppa studsmatta!


Och alla var taggade på valborgskålar! :D

Sen bar det som sagt av till stan, för en fortsatt trevlig valborg! :)
Thanks tjejer för en awesome valborg! Det är Tradition från och med nu!! :D

Ja, det blev ju inte liite bilder! Men nu kan ni inte klaga ! :D

Puss!♥

Kommentarer
Postat av: Andrea

Alltså..maten<3

2009-05-04 @ 07:18:20
URL: http://www.aisimons.blogspot.com
Postat av: Wafa

HHHAHAHAHHAHA maaaake a thaaipooooz

2009-05-04 @ 17:16:03
Postat av: Sofia ph

Tack för en dunder valborg älskling! Det var verkligen hur mysigt som helst att vara hos dig :) du é underbar

2009-05-04 @ 23:30:56
Postat av: paula

Sophia: Tack detsamma babe <3 I agree! Jag hade jättekul! :) Du med !!

2009-05-05 @ 19:14:30
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0