19-års kalas

Goodmornin people. Jag vaknade med sminket på imorse! Braa där ! Haha. Men jag var så trött igår när jag kom hem, och så skulle jag bara "vila lite" innan jag skulle ta bort sminket. Och ja, det slutade ju självklart med att jag inte vaknade sen. Jag vaknade vid 5 typ och kom på Juste! Måste ta bort sminket och borsta tänderna. Hehe Lite Napa flashbacks :P.. hahah.

Igår var jag på födelsedagsmiddag hos Sevgi som fyllde 19! :) Vi åt tacos drack vin och hade det trevligt. Sen åkte dom andra in till bj, och jag och michelle åkte hem. Vi skulle egentligen med ut, men eftersom jag är ganska broke, så var det nog for the best att jag inte följde med. Hur som helst så var det en rolig kväll! :)


Birthdaygirl in the middle :)


jag vet, jag ser cp ut och blundar. men vi ser iaf glada ut♥


Hah snyggingar ;)

Idag har jag massa saker att göra. Bl.a. plugga. Sen tänkte jag försöka städa mitt rum också, och städa mina hyllor så att jag har någonstans att ställa mina skor. För just nu är allt huller om buller! Visst är jag duktig!?

See ya♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder!! riktigt duktig :) kan du maila mig alla också? Pusss tack för igår / Sevgi

2009-11-07 @ 18:06:32
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder!! riktigt duktig :) kan du maila mig alla också? Pusss tack för igår / Sevgi

2009-11-07 @ 18:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0