time for a change?

Mitt hår är så jävla slitet just nu så det är inte sant. Jag tror aldrig jag i hela mitt liv har haft så slitet hår! Kluvna toppar lixom, jag visste inte ens vad det var förut, men nu när jag ser det på mig själv blir jag typ äcklad! Jag måste verkligen klippa mig. Och vad jag egentligen borde göra är att klippa mig rejält mycket! För sist jag klippte mig var kanske för ett år sen. Visst, jag är typ känd för mitt blonda rufs, men faktiskt, hur läskigt det än är så måste jag klippa av lite. Jag älskar att ha långt hår, men det som är längst ner kan man typ inte ens kalla för hår!

Jag skulle vilja (om jag vågade) klippa typ till axlarna, som Taylor Momsen på denna bild.. Men jag vet inte om jag vågar. Sen borde jag nästan klippa så kort för mitt älskade hårs skull, så att det kan börja må bra igen.. men i don't know.. What do you think!? Jag behöver hjälp!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Do it! du är snygg i det and u need it. plus att ditt hår "växer ju så fort"

2009-11-24 @ 19:48:57
URL: http://www.aisimons.blogspot.com
Postat av: johnny

tror du skulle passa i lite kortare hår, do it! :D

2009-11-24 @ 20:43:50
Postat av: johnny

tror du skulle passa i lite kortare hår, do it! :D

2009-11-24 @ 20:44:23
Postat av: jennyfer

KLIPP DET PÅ EN GÅNG! :D

2009-11-27 @ 23:48:44
Postat av: Paula

UUh thanks for the help! :)

2009-11-28 @ 12:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0