New Moon

Två ord: LOVED IT! Jag trodde jag skulle bli besviken, för det känns som man alltid blir det om man läs böckerna först. Visst, boken var bättre, men filmen var väldigt bra!! :) Och faktiskt så blev jag förvånad över hur många scener som var "just like I imagined it".. För så brukar det ju aldrig vara!! :) Och oh my vad biffig jacob blev i filmen. Ena stunden var han typ lagom tränad, och sen helt plötsligt var han väärldens biff! Me liiike ! Nu förstår jag lite bättre varför folk tycker att han är snygg, he he!! (Och jag kan inte fatta att han bara är 92a!!) Men still, han har inte lixom den där sexy mystery look som Edward har. Jag tror att Jacob är mer obviously pretty, och Edward has got that mystery about him that makes him pretty! Haha PALLA överanalysera!


Haha en rolig bild jag hittade. Jacob VS. Edward!
Feel free to vote.
Haha.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0