dagens

Dagens humör: Kind of pissed, trött som fan och ont i magen. Men jag är glad ändå! :)
Dagens borde: Göra klart min redovisning, skriva och skicka in projektplan och plugga religion (sen om det kommer bli av eller inte är en annan sak :P) + hämta ut biobiljetter till lillebrors födelsedagspresent.
Dagens frisyr: Håret strejkar, så det fick bli en hästsvans.
Dagens klädsel: Kinda boring. Vitt linne, svarta jeans, mönstrad sjal och guldiga smycken.
Dagens planer: Skolan, 2 lektioner, sen simma och plugga med Micha.
Dagens materiella vill ha: En ny garderob!
Dagens längtan: Sunshine den 22 Oktober!
Dagens fundering: Ska jag måla naglarna svarta eller röda? Hah i-landsproblem!
Dagens beroende: Black coffee!!
Dagens tråkigaste: Allt plugg som måste hinnas med!
Dagens personer: Michelle för att hon fick mig på bra humör när jag hade vaknat och var sur och hade magont!
Dagens roliga: Minnen från helgen, som jag lär mig att skratta bort xD
Dagens låt: Purple rain & Ordinary People can't seem to leave my mind.

Have a nice day cuties :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0