Give me them bright lights, long nights, party til the sun is risin..

Dagens enda lektion - avklarad. Stan och lämnat in mina kära boots för omklackning - avklarat. Frysa ärslet av mig i väntan på bussen - avklarat. Invigt vantarna för året - avklarat. WHERE THE HELL KOM DENNA JÄVLA VINTERKYLA IFRÅN? Ny jacka NU tack!? Och för typ 2 sekunder sen började regna också! Jag vill aldrig gå utomhus igen! :O

Jag såg de nya the hills och the city avsnitten igår. What can i say.. The Hills: "The bitch is back" säger dom, and i kinda agree. Men jag måste bara säga att jag tycker Kristin verkar vara en sån jävla skön människa! Hon säger vad hon tycker, gör vad hon vill och skiter i vad alla tycker. Skön tjej! Och när det kommer till the City vill man ju bara hoppa in och sno deras garderober. Men men, båda två: underhållande serier.. Men jag tycker fortfarande att det är lite töntigt för att mycket verkar så himla stage-at ! Men det blir good TV i guess.

Erin K., Roxy, Whitney, Samantha and Olivia
Hello Whitney's SHOES!


Kommentarer
Postat av: Andrea

finns copies på topshop tror jag.

2009-10-01 @ 16:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0