Packing!!

Dagens to do list:

[♥] Slinga mig hos mamma kl. 9.00
[♥] Hem. Snabbplugga till Make up provet
[♥] Skola 13.20
[♥] Make up prov
[♥] Nautilus med Michelle
[ ] PACKA!

Hello ! Yes där ser ni vad jag gjort idag. Fixade håret hos mamma. Det blev väldigt bra tycker jag ! Inga misslyckade färger den här gången ;P hahah. Make up provet gick as bra, för det var as lätt. (Fyfan vad jag hatar att slösa min tid på den där jävla skit kursen!). Sen vandrade jag och Michelle från Fyris till Nautilus och tog oss en simtur på en timme!! Mycket duktigt av oss! Sist simmade vi bara en halvtimme!


Sen åkte jag hem och nu sitter jag här och ska börja packa... Snart! Jag hinner knappt göra det senare i veckan.. Imorgon kommer jag nog inte hem efter skolan och sen ska jag och träna och massa. På onsdag slutar jag ifs tidigt.. Men då ska jag också träna plus att jag har dans på kvällen. Sen på Torsdag morgon så ååker jag!(planet lyfter runt sex någon gång). Så packa borde göras NU! Jag är sämst på att göra saker i god tid så vi får se hur detta går ! Men jag upptäckte nyss att min fina resväska är typ hur stor som helst inuti så det blir nog inget problem att få plats med allt! = Awesome! (Jag brukar alltid typ få ligga på dom och kämpa för att få igen dragkedjorna.. Vad..? Jag måste ju få plats med mina Skor lixom!? Hahaha)


Här är min vackra resväska. Det bästa är att den är Skit lätt, och man får plats med as mycket! Jag hatar resväskor som är stora och så väger dom själva typ 5 kilo= oväärt! (spec. när man ska frakta hem massa skor ;D hah) 

(Wish me luck with the packing!)
Pusshej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0