Bikinitime

Jag och Selma körde som sagt Stenhårt idag! Det blev step pass i 45 min. Konditionsmaskin i 20 minuter och sen simmade vi i typ 20-25 min! :) Jag är typ inte ens trött? What happened? Som jag och Selma diskuterade: Man ska vara dööööd när man går därifrån! Det är bara att köra ännu hårdare nästa gång! Men nu känner jag att jag är redo för stranden. HAHAHAHAHAH (Det där må vara det mest mobbade jag nånsin skrivit) Men faktiskt, nu har jag tränat hårt, ca 5-6 gånger i veckan i en månad. Och jag märker faktiskt skillnad! Jag känner mig inte smalare, men fastare ;) hahah!

Jag kom på idag, när vi simmade att jag behöver en ny bikini!! Är sjukt trött på mina plus att vissa är riktigt slitna!

En ny Victorias Secret skulle ej sitta fel!  :)

Nu ska jag minsann packa (for real nu) och sen blir det middag hos min älskade mormor ikväll! Sen tiidigt imorgonbitti bär det av!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0