bebe shoes

Heelloo! Vi har nyss varit på Dubai Mall, och fikat och shoppat lite :). Jag ÄLSKAR att alla Malls inte stänger förän 24.00 på helger här!! Fredag och lördag är nämligen helg här. Sen att dom stänger klockan 22 på vardagar är inte heller helt fel! Det är ju på kvällarna man hinner shoppa! :D haha.. Imorgon blir det nog stranden eller the beach club på förmiddagen och sen får vi se.. Reem skulle inte sitte så fel! (En lebanesisk restaurang med väärldens godaste lebanesisk mat!! Our favorite!)

Idag var jag och Andrea inne på bebe. Och jag måste bara säga att jag dog lite där inne. DERAS SKOR!!! Jag skulle lätt kunna lägga ner lite mer pengar på ett par skor därifrån! Visst dom kanske är dyra, men sooooo worth it!!!!!!!!!!!!!!!! Jag menar, dör ni inte när ni ser dom här??? Dom prövade jag idag och blev kär!!


Asså jag tror min shoe-passion börjar gå lite överstyr. Jag vill typ inte köpa kläder längre.. Jag vill bara köpa skor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0