one week left..

.. yup, thats right. Om en vecka sitter jag på ett plan ner till Förenade Arab Emiraten.. DUBAI med andra ord ! :D WOHO! Det gör mig såå glad för idag var det pisskallt ute! Och jag har glömt mina vantar någonstans så jag frös händerna av mig. Det var fan frost ute! Haha.. Annars så har jag blivit jävligt duktig på att klä på mig faktiskt! Jag SKA inte bli förkyld i år! (Annars brukar jag gå med sommarjackan ända in i november typ). Men nej, idag var det vinterjacka minsann!



Jag är dock inte så glad för jag har ont i magen idag igen. Det har vart lite bättre i två dagar nu faktiskt.. Har iaf kunna äta mer normalt.. Men idag är det värre igen.. Men jag kämpar på. Jag tror att det bara är nån wierdo bakterie.. (hoppas). Som sagt, jag har haft lite problem med magen till och från nu i några år. Så det går nog över!

Nu ska jag städa mitt rum (so mommy doesn't kill me), och sen ska jag skriva på samhällskunskapen lite. Sen blire dans ikväll också! :)

Lateeerrz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0