Baking time

Hello! Imorse var jag uppe riktigt tidigt och åkte iväg till nautilus!. Duktigt va? Jag träffade Selma där och vi båda njöt av en timmes yoga!♥ Så jävla skönt!! I love it! Ska på det imorgon med :) . Sen gick jag och handlade, och sedan tog jag bussen hem. Och snart ska jag baka Cupcakes!! Det är nämligen så att Dans Center har annordnat en "mys-kväll" imorgon, som kommer att vara i en av deras danslokaler. Det kommer visas dansfilmer och bara vara allmänt mysigt ;). Så jag, och resten av mina danstjejer, ska baka lite saker som ska säljas där :) Och jag bidrar då med Cupcakes, som jag ska försöka göra riktigt fina :D!

Nu kom mjölken (mutade brorsan att springa och köpa mjölk!) så nu ska jag sätta igång :D

cupcakes.jpg image by project-bubbles

Puss!



Haha dom första muffinsen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, så jag bakade två andra. Men frosting osv. kommer imorn. Då kan jag även ta lite bilder på dom så får ni se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0