Brüno





Jag, Madde och Johanna var och dansade oss svettiga på ett danspass på nautilus, och sen vart det bio!
Vi såg Brüno. En mycket mycket Sjuk film, som jag hade lite högre förväntningar på.. Men visst, man fick vell sig ett gott skratt ibland.. Men den slår INTE Borat! xD
Men det var mysigt att gå på bio iaf! Och det var kul att träna! Känner att jag kommit igång nu! :) Skönt!

Imorgon är jag leedig ! I liike! Har inte nån lektion helt enkelt! Men jag ska nog skriva på mitt psykologiarbete, kanske till och med försöka få det klart, och kanske vara med Micha lite också! :)

Nu ska jag gå och Dusha!! (Hade glömt handduk :/..  fräshing!)
See ya !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0