busy busy busy..

Hello! Idag har jag fullspäckat schema. Jag ska:
◊ Göra klart Cupcakesen som ska säljas ikväll på DC.
◊ Göra klart en skoluppgift
◊ Städa Mammas Salong
◊ Gå på Afro och Yoga på Nautilus
◊ Gå på DC-Mys kvällen ikväll

Men nackdelen är att vi inte har nått smör hemma, så jag måste även gå och handla. Gud, hur ska jag hinna med allt? I don't know.. Men det måste jag!

Här är en partybild från i onsdags :).. Eftersom jag inte har nån liten kamera, utan bara en systemkamera så har jag typ aldrig partybilder (eftersom jag inte tar med mig systemkameran när jag festar, obviously!).. Men den här har jag snott från facebook ;P .

Hos Katja innan bj! :)
Jag hade på mig svart klänning, silvrigt halsband och min paljettväst.

See ya ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0