Fall

Idag mår jag bara allmänt bra! Allt bara flyter på! :) haha. Plus att det är riktigt mysigt höstväder ute (om man ens kan kalla det det). Kan inte vädret vara såhär soligt och fint hela hösten? Då skulle man ju kanske stå ut med att det blir mörkare tidigare och att kylan kommer.. Men nej nej, ett grått täcke av moln i 6 månader ser vi ju verkligen fram emot. Haha nej nu ska jag sluta, klart det vi kommer få lite soliga vinterdagar också... hopefully ;)

Hur som helst har min dag idag varit så mysig! Medans nishat simmade efter vi hade tränat (och innan jag var tvungen att åka) så satt jag och strechade i hundra år och bara njöt. Det är så fint inne på Nautilus och så skön stämmning. Stället där man strechar är precis vid bassängen, och det är ett stort fint rum, där ena väggen är ett stort fönster ut mot ågatan. Man blir helt lugn och avslappnad! 

Efter jag var på sjukhuset idag så åkte jag och klippte mig lite hos mamma. Inte mycket, i promise! Jag klippte bara upp det, för på senaste tiden har det kännts som att det bara legat som ett tungt fult platt täcke på mitt huvud. Så nu är det lite luftigare, och förhoppningsvis lättare att styla och inte lika platt.  


noah grey
På ett sätt så längtar jag nästan lite tills löven börjar falla, och allt blir rött, oranget och gult och mysigt. Eller, i allafall så länge solen skiner!

Nu ska jag gå upp och fixa laxsoppa till mami and sis :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0