mördarpass

Hello. Jag kom nyss hem. Min redovisning imorse (som jag knappt förberett mig för) gick rätt bra, och provet tyckte jag gick bra, men sen får jag reda på att bara 2 i klassen fick G (!?) What the fuck? Jag fattar ingenting för jag tyckte det gick bra, och det tyckte flera andra också..? Surt!

Efter skolan (Slutade 11.20) var jag och tränade klockan 12. Jag och Selma hamnade på ett MÖRDARPASS och vi blev HELT SLUT trots att passet bara var 45 minuter ! Jag börjar typ redan få träningsverk! Och jag ska dansa ikväll! Hur ska detta gå haha :P

Nu sitter jag och äter lunch , och funderar på att kolla på 90210.. Eller Gossip Girl?  :)



Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0