Hair

Hello. Jag kom hem från jobbet för en halvtimme sedan.. Nu sitter jag in my rooom med en snarkande hund bakom mig i sängen. Haha. Imorgon blir det sånglektion klockan 13.00 och innan det (PLEASE GOD GÖR SÅ ATT DET BLIR BRA VÄDER IMORN!) så ska jag nog ut och springa, och fixa lite annat här hemma. What is UP med vädret? Jag skyller på den jävla vulkanen! Det känns bra då. Hah. Jag måste iaf tills imorrn bestämma mig för en låt som jag ska sjunga imorn, och spela in. Any tips!? På bra/roliga "singing" songs?


Vet ni! På tisdag ska jag fixa mitt hår! (Ja inte som håret ovan då.. Men erkänn cool frilla!) Det blir clips minsann. Så om det är fult kan jag ju bara inte använda dom! Alltså löshår för er som inte pratar hår-språk. Fast sånna som man kan ta ut och sätta i när man vill. Blir det fint så kommer jag troligtvis använda dom hela tiden! Det blir för confusing annars om jag ena dagen har kort hår och ena dagen har långt. Haha not that I care, men blir det fint så vill jag ju självklart vara fin hela tiden, och inte FUL som nu med mitt bajshår!

Nu ska jag kolla på Vampire diaries och sen sleepa!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0