Naked!

"God kväll" Jag ska snart hoppa in i duschen. Kvällen bjöd på promenad och en snabbsolning med Anna. Sen följde jag henne hem och så blev det en liten springtur hem till mig on top of it all. Guud vad jag måste göra någonting åt min kondition! Men jag är på g! Don't worry!

Jag impulsbeställde nyss en klänning från asos. En till potentiell studentklänning. Den var fin, den var enkel, den var vit. Så jag tänkte why not? Annars blir det en fin sommar klänning under skinnjackan i sommar! :) Jag orkar inte hetsa över det så mycket som alla gör. Men nu vet jag att jag slipper gå naken i alla fall! ;)


På tal om naket. Har ni sett detta? Så himla kul! xD Haha australiensare!♥ Så himla chilled out!

See ya' mates! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0