Onsdag

Mornin'! Har precis ätit min kalciumfria frukost (börjar tröttna...).. Idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Städa behövs. Tror jag ska ta tag i det. Sen om regnet ger sig så går jag ut på en promenad också.. Men jag gillar inte att promenera i regn!

Ikväll är det sista Onsdagen på bj, tills nästa sommar, så ikväll ska vi alla gå ut! Det blir nog förfest i Maddes lägenhet i Årsta. Treevligt! Dock har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig. Ush, jag har bara fula kläder.. Jag vill SHOPPA!

Nästa vecka är det ju som sagt Öppet hus på danscenter. Sen funderar jag på att gå en veckas körkorts-intensiv kurs. Jag och Sara vill åka iväg någonstans till en liten håla och ba köra! Så jag ska sätta mig och kolla upp lite sånt nu..


Haha..

Have a nice day!♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Hittade du nåt då?

2010-08-26 @ 14:30:13
URL: http://litenvsstor.blogg.se/
Postat av: Paula

Nja typ inte. Jag tror vi får pricka in ett ställe vi vill åka till och sen kolla upp intensivkurser just där. Om man googlar kommer det så mycket, och man vet lixom inte vart man ska börja kolla..

2010-08-26 @ 16:15:01
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0