Sista Onsdagen

Det blev party igår ändå. Mina girls tvingade med mig och det är jag tacksam för! Bj var helt crazy igår, det var SJUKT mycket folk! Det var ju både löning och sista Onsdagen för i år på bj, så det var helt packat med folk! Vad fan ska hända Nu på onsdagar lixom! Haha. Maybe it's for the best. Så att folk (läs:jag) slutar festa hela tiden och tar tag i sitt liv istället. Hehe.. Fast... Nej, inte sluta festa, men lugna mig med festandet bara!



Haha , ja det blev inte så många bilder från igår men där är några. Madde hade styrt lite förfest hos henne, sen promenerade vi (jättelångt!) till bj och ja, sen blev det en massa dans och party party helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0