Snart börjar vardagen..

Idag har jag gjort absolut ingenting vettigt. Ganska tråkigt, fast också rätt skönt för att jag har haft nån weird återkommande huvudvärk hela dagen. Brorsorna kom hem imorse! Dom såg likadana ut och var lika jobbiga som vanligt.. hehe. Typ sätter på musik med högsta basen så att golvet vibrerar och så man hör varenda ord dom sjunger genom väggen (vårt hus kan vara det mest lyhörda huset ever!), sen den andra springer runt i huset helt hyper med sina kompisar och ja..Nothings changed there. Nej men det var kul att se dom igen!

Nu börjar vardagen på riktigt snart! Folk börjar skolan och för första gången sen jag började sexårs så så ska jag inte till skolan i höst. Det känns ganska skumt. Men givetvis skönt också. Imorn ska jag på stan och göra en massa ärenden som jag skjutit upp hela sommaren. Bl.a. gå till banken, gå till Fyris och hämta min skoldator, söka jobb osv. Funderar på att gå och köpa mig ett gymkort också.. Medans alla andra jobbar/går i skolan måste man ju göra nått om dagarna! Tills jag får ett jobb that is.  


Studenten, 4e Juni 2010. Åh vad den dagen var bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0