Wednesday


Ph source: Wildfox
Onsdag kväll och vi var inte ens nära på att gå ut ikväll. Ett tecken på att vi har lugnat ner oss lite tror jag. Nerå, vi är snart tillbaka igen! Haha. Dagen och kvällen har spenderats med Michelle, Maria och Sara (what else is new höhö). Vi var på stan på dagen, jag kom efter hundra år eftersom min mobil tydligen inte ville ringa imorse. Så jag kom till stan då banken hade stängt och det var typ det viktigaste ärendet jag hade att göra.. Så vi gick runt lite, men alla var trötta (jag skyller på vädret!) så vi åkte hem. Nu på kvällen har vi haft filmkväll och kollat på Valentines Day, ni vet den med alla bra skådisar, och typ legat och segat hemma hos mig.


Hoppas det blir bättre väder imorn!!
Puss♥


Kommentarer
Postat av: Andrea

Jobbigt liv du har då! Haha. Och nej det är inte äckligt, det är asgott, smakar som wasabi!

Du kan ju inte ogilla saker för att du inte gillade dem när du var liten!

Då blir du ju en sån där brud som bara gillar köttbullar, makaroner och mellanmjölk!

2010-08-19 @ 02:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0