Kareoke Night @ Fringe

Tänkte bjuda på lite bilder från förra torsdagen. När vi kareokade på The Fringe Bar, som snabbt har blivit en av mina favoritbarer!


Vi startade kvällen hos mig och Andrea.  


Som ni ser så är det färga-utväxten-dags big time, men har man ingen mamma-frisör som vill göra det gratis omkring sig så snålar man in på sånt. Det är dock verkligen inte lika svart som det ser ut på bilden, jag bara lekte med kontrasten lite.


Hanna och Sofie
Vi drack vin ur koppar bl.a. (jag har haft sönder 2 av dom få glas vi har), åt hemgjord bruschetta (made by me), och lite annat snacks.

Hanna


Jag, Mia och Sanna var nog mest pepp på kareoke. Och Andrea kanske. Sångfåglarna.


@ The Fringe

Hanna & Sofie.


Claire, kvällens enda fransyska, och även kvällens enda icke-svenska. Andrea's jobbarkompis från Mosman.


Mia


Fringe ♥

Sofie


Sanna rockin' it.
Som sagt, vi, en bög kille och en gammal gubbe rocked the place. (Förutom vissa he he låtval)
Glad tjej efter lyckad sång!

Kvällens fotograf, som därför inte var med på så många bilder. Andy. Det slutade med att vi gick och natt-åt. Dom andra tog en taxi till andra sidan bron. Jag och Andrea tog bussen några busshållplatser hem, där vi träffade nykommna svenskar pojkar på bussen som vi skrattade lite åt. Åt, inte med. Haha. Dom blev inte så glada på oss.

Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0