The Holiday <3

Godmorgon. Igår var min plan att komma hem från jobbet, mysa och titta på the Holiday. Men efter 10 timmars jobb på lördagen, en utgång, och 9 timmars jobb på söndagen, tror ni inte jag slocknar efter halva filmen? Jag som försökte skapa lite mysig julstämning! Har fått låna The Holiday av Mia! Jag blev överlycklig! Det är ju en av mina favorit filmer och jag kollar på den varenda jul. Jag vet inte varför, men det har blivit en riktig julfilm för mig! Den är alltid lika bra! Men i år hade jag det inte på datorn (hade av någon konstig anledning tagit bort den), och jag kan inte ladda ner saker här, så jag var lite ledsen. Men det var Mia till the rescue så nu kan jag kolla på den!!



Så nu ska jag kolla om den och äta frukost. Quinoagröt med kanel och russin.. Nått roligare har vi tyvärr inte hemma. Aja det funkar.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0