Vuxenpoäng!

Igår vare fanimej vuxenpoöng till mig! Efter jobbet gick jag till banken. Efter banken åkte jag hem och betalade hyran i tid. Efter det så gick jag och köpte kackerlacks hus för att byta ut dom, dom som vi hade håller bara i 3 månader så det var dags att byta. Kackerlacks hus är svarta små plast grejer som man placerar ut i lägenheten som dödar kackerlackor om dom kommer in i lägenheten. Det lucktar typ gott för kackerlackan i den lilla plastgrejen och när den går in och försöker smaka så får den gift i sig och döör! Det har typ funkat för oss för vi har bara haft 2 kackerlackor här inne, varav en var död. Så det funkar nog! 

Nu ska jag till jobbet, och ikväll kanske jag ska till Mosman och julbaka. Ååh ! <3

Förlåt för att jag är så frånvarande nuförtiden, men det känns som jag aldrig har tid att blogga. Men jag ska bättra mig!! Om EN VECKA KOMMER JOHANNA HIT !!!! WOHOOOO!

Puss !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0