Foto Kategori

Oj oj oj oj VEM är i Dubai om mindre än en vecka? VEM fyller år om en vecka? Vem ligger på en strand om en vecka? Vem får träffa sin pappii och världens sötaste lillebror om mindre än en vecka? WHO DA' BEST!? WHO DA' BEST!? II caaann't heeaarr yoooou!??
HAHA skoja, eller bara about the last part.
Nu är det bara att hålla ut! Bara lite kvar nu!!

Det blir en ny kategori. Nämligen en Foto Kategori! För som ni kanske vet så älskar jag att fota, och för att ni enklare ska hitta de bilder jag lägger upp så är det ju ganska smart med en sådan. Men jag vet inte om jag orkar lägga in alla gamla inlägg med foton by me i kategorin. Utan vi kör alla från och med nu! Och den kommer självklart bara innehålla bilder jag själv har tagit. Om det är någon annan fotografs kort som jag inspireras av så hamnar det ju självklart i Inspirations kategorin! :) 


Okej, jag la in några gamla inlägg. Men från och med nu blir de bara de nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0