Laxburgare

Tjabba. Jag åkte aldrig till stan. För allting blev senare än vad jag trodde. Har istället vart och handlat och lagat mat. Laxburgare, muuuumms!



Måste säga att jag+mamma+Andrea i köket är en mycket bra kombination! Men snart försvinner en i våran fina lilla trio. Andrea flyttar till Sydney om ca 2 veckor. Eller först hänger hon med Michelle och mig till Dubai, men sen försvinner hon till the land down under. Hon ska plugga där i två år. Men enligt planen så får jag träffa henne igen i höst remember ;)

Måste bara berätta för er som inte är bekant med denna artist. John Legend äger!
Hur kommer det sig att alla bra manliga sångare börjar på J?
Mina favoriter:
John Mayer
John Legend
James Morrison
Jason Mraz
Om det är nån av dessa ni har missat så Spotify-a asap!


Kommentarer
Postat av: johnny

Do I have say anything? My name speaks for it self :D Nu ska jag bara börja sjunga och tjäna pengar :D

2010-02-07 @ 19:54:01
Postat av: Paula

Nja johnny. Den dagen du finns på min spotify lista så visst, då kan du vara inräknad på bra manliga sångare på J. Men not yet sorry.

2010-02-07 @ 20:16:23
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0