gettingtiredofit.

Som ni vet så tröttnar jag snabbt på headers. Och jag har länge velat byta bloggplattform. Men sen kom jag på en sak! Om jag byter bloggplattform, så kommer ju inte alla de gamla inläggen finnas kvar. Visst, de kommer ju finnas på den här bloggen, men man vill ju ha allt på en. Jag har länge velat byta till blogspot, och faktiskt så har jag en blogg där redan (som dock är privat), men jag har inte riktigt got the hang of it yet. Plus att jag kan blogg.se ut och in! Den största nackdelen är dock att den gör mina bilder till dålig kvalite när jag laddar upp dom i större format. Så att byta bloggplattform kommer att finnas kvar i tankarna. Men for now blir det bara byte av header. Jag håller på att knåpa ihop en ny design :) FINALLY! För jäävlar vad jag är trött på denna!

Det kommer upp inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0