Zzzzzzzzz

Hello. Jag har precis ätit middag. Var och pluggade på biblan med Michelle och Sevgi, vilket inte gick så bra för att jag är typ sjukligt trött! Höll på att somna igår på bion, inte för att den var dålig utan för att jag var trött. Somnade igår när jag kollade på Greys, och vaknade upp imorse med smink och kläder på. (Haha). Höll på att somna på biblan nyss. Somnade på bussen hem, så jag höll på att missa min hållplats. What is wrong with me!? Ni vet när man är sådär jobbigt trött att man inte kan hålla ögonen öppna och huvudet börjar svaja? Så har jag typ vart konstant sen igår!! Jag behöver vell lov antar jag!

Nu ska jag ta och kolla igenom Moulin Rouge bilderna, och möjligtvis lite andra bilder, så håll utkik så kommer det nog upp inom kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0