Cabanas, Portugal Dag 1.

Som sagt, jag tar det dag för dag för det finns så mycket att berätta och så hiiimla mycket bilder. Så om ni inte vill ha ett milslångt inlägg så blir det nog bäst såhär! Bildbomb+berättande for day 1 kommer här då!

Day one:
Vi landade i portugal på morgonen, (vi tog flyget från sverige vid 5 någon gång) så vi hade hela resten av dagen som första dag. När vi hade kommit in till hotellet så bytte några av oss om och gick ner till poolen, resten sov siesta. Pool området var as fräsht och det var knappt nått folk där alls! Awesome! Så vi låg och solade och badade ett tag. Sen gick vi upp till lägenheten igen och vilade lite, eftersom vi alla var trötta från att ha gått upp vid 3 och tagit taxi till flygplatsen. Jag låg på balkongen lite och lyssnade på musik och läste. Sen åt vi lite snacks och hängde på balkongen innan vi gjorde oss i ordning och gick ner till hamnen för att äta middag. Efter vi ätit på en restaurang (jag åt as god grillad lax!) så gick vi runt i lite affärer och sen upp till lägenhetsområdet igen, där vi satte oss på The Old Barrel (en bar i lägenhetsområdet där vi bodde) och tog oss veckans första drink. Sen blev det dans hela natten för mig och Linnea. Vi träffade även två portugiser som vi satt och snackade med ett tag, som berättade lite om byn och om Tavira, och nattlivet osv. Varav en av dom var knarklangare och tyckte att han var asball för att allt han gjorde var att röka på, festa, dricka och langa, och för att han inte brydde sig om att det var dåligt.. Vi var dock inte så imponerade.. Haha. Dessutom var hans kompis mycket trevligare!

I väntan på nyckeln till lägenheten när vi precis kommit fram. Pool området och poolen. Theo fick bli foto offer som vanligt, hehe.. men även Nils.

Balkonghäng.

Lite utsikt från våran mega balkong!

Tjejerna redo för stan. Mycket posande blev det, haha.

Har man snygg mamma så har man!

Strandpromenaden, hamnen och middag. Sen mojitos och dans som sagt.