Hjälp, det är ju imorgon!

Goooodmorning! IMORGON åker jag till Gotland! Hjälp!? Jag har inte packat eller någonting!!  Så jag har massa saker att göra idag! Jag måste ner på stan och hämta mina skor som jag har klackat om. Jag måste packa. Sen ska jag träna med mamma klockan halv 6. Och sen massa andra småsaker.

Det är ju, som ni kanske vet, Stockholmsveckan i Visby den här veckan, och vi ska dit Imorgon som sagt, och åker hem på Söndag. Vi är ett stoort gäng på typ 55 pers (sist jag hörde.. vi kan ha blivit fler) som åker. Det är jätte bra arrangerat och det som ingår i priset är buss och färja dit, frukost varje morgon, dj varje kväll på innergården där vi bor, och sen är vi uppskrivna på listan på Gutekällaren varje kväll plus en kväll med fritt inträde. Jag hoppas det blir roligt! För jag är så himla otaggad på Sverige just nu, sen Portugal har jag bara velat åka utomlands hela tiden. Men det här blir ju semester det med. Och jag har aldrig varit på Gotland så det blir nog kul. Plus att Stockholmsveckan ska vara craaazzyy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0