Sommarens ring-shopping.

Jag har glömt bort hur man sover typ. Så jävla överskattat. Jag vilar bara ögonen, sover aldrig! Hehe (lite internt! fyfan vad mycket intern skämt vi har från Gotland!)

Men jag har på riktigt legat och typ feberhallucinerat hela natten. Vaknade hela tiden av att jag inbillade mig helt sjuka saker, sen drömde jag att jag vaknade flera gånger också och att det var massa konstiga saker som hände i mitt rum. Så jävla läskigt. Sen kändes det typ som att jag fick kramp i hela kroppen.. Aa jag vettefan.. Och Nej jag har inte rökt på eller liknande (haha det låter ju typ som det!) Ni som känner mig vet att jag inte gör sånt!

Har iaf inte kunnat sova ordentligt sen jag kom hem. Jag kom ju hem natten från söndag till måndag, duschade, gick och lade mig och det känns som att jag inte vart normal sen dess. Eller sen vi åkte haha. Har fått en mega förkylning (som jag först trodde var nötallergi?) och ska fortsätta att göra ingenting och Rehab-a! För det behövs!!! Vet inte ens vad jag babblar om. Detta inlägget var menat för att jag skulle visa mina nya ringar. Men så börjar jag yra om massa annat. Aaaanyways..

Här är sommarens ringinköp. Från Portugal och från Gotland. ÄLSKAR alla! Speciellt dom guldiga som jag köpte sista dagen på Gotland! Och jag vet, jag har världens snyggaste händer/naglar/fingrar!... ellerrr..


Alla guldiga är från gotland.Den längst upp på pekfingret med en sten på, och den längst ner på långfingret är också från Gotland. Marknaden på torget i Visby rekommenderas!! Dom andra två på långfingret med stenar på är från Portugal. Marknaden i Tavira rekommenderas också! Jag är dock ledsen, för jag köpte en till as snygg silver ring på marknaden i Tavira, men den var för stor så jag tappade den en utekväll :(.
Jag gillar bara att köpa ringar från marknader! Det är bara då man hittar fina tycker jag. Plus att alla andra fina, som man hittar i affärer/på internet går alla runt med sen. Och sånt hatar jag.

Btw finns det bilder från Visby på Facebook nu, för er som har mig där. Sen får vi se om jag orkar lägga upp bilder här med.. Känns som att bloggen fick sin dos av bilder från Portugal. Den blir vell överbelastad om den får ännu fler. Hehe nerå.


Kommentarer
Postat av: Andrea

åååh de guldiga var jättefina! Särskilt den längst upp på ringfingret! Fast alla var fina. Jag vill också ha!

2010-07-27 @ 16:18:25
Postat av: Johanna

vilka snygga ringar ! :D

2010-07-28 @ 21:40:58
Postat av: Paula

Taack :)

2010-07-29 @ 11:41:34
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0