Bionic, so damn Bionic.



FINALLY! Fan vad jag har väntat på det här albumet! Väntat, längtat, räknat ner! Now it's finally here!
Ja, jag hade lyssnat på låtarna innan men still, det är en helt annan känsla att lyssna på själva skivan!
De första 8 låtarna är mer roliga, mer up beat, mer club-feel. Sen kommer 7 seriösare och lugnare låtar. Dom är finast! Lift me up, All i need (som är en låt hon skrev till sin son) och You lost me är favoriterna bland balladerna. I Am gillar jag också starkt! Efter det kommer 3 roligare och snabbare låtar igen. Hon har sammarbetat med andra grymma artister för det här albumet också. Bl.a. Sia och M.I.A! Liike!
Bionic är typ exakt vad jag förväntade mig! Brilliance, och en helt ny direction. Inte alls lika mycket typiskt "christina wailande", fast det är ifs något jag saknar lite. Hennes grymma röst är till för sånt, she shouldn't hold it back. Fast hon är ju redan känd för sin röst och sina höga noter, så jag förstår att hon vill exprimentera lite.

Men all and all, i love it! Och I can't WAIT tills hon börjar turnera och tills jag står längst fram skrikandes och sjungandes på en av hennes konserter igen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0