Excercise!


Var nyss ute på en morgon-powerwalk. Okej, det kanske inte är morgon längre, men jag vaknade klockan 10 så det är det fortfarande för mig. Det är så fint väder idag :D Finally!! No more rainy days please ! :)
Jag måste komma igång med träningen igen! Eller motionera överhuvudtaget är bättre än vad jag har gjort det senaste typ halvåret. Alltså inte rört på mig ett piss typ. Men nu är det sommar och då finns det ingen anledning till att inte röra på sig. 1. Jag har ju definitivt tid med det; förutom jobbet så har jag ju ingenting som jag måste göra. 2. Är det fint väder så finns det absolut ingen anledning till att sitta inne: ut och gå/spring! 3. I feel like a fat cow och it's time I do something about it! Haha.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Har inget planerat för dagen , men sen börjar jag jobba ikväll klockan 18!
pic: wildfox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0