Movietime


Nu ska jag slurpa peppermint tea i en stor kopp som mer liknar en balja än en kopp. Morsdag present från mig till mami. Och så ska jag kolla på New Moon. Blev sugen på twilight eftersom jag skrev om böckerna. Och sen så kommer ju Eclipse snart, så då måste jag ju vara redo.. eller nått. Sen så (även fast jag är lite mer åt team edward hållet) så klagar jag inte på att sitta och dregla åt jacob black lite.
Sen ska jag sova riktigt tidigt och imorn blir det antingen jobb, eller inte jobb men något vettigare än vad jag gjort idag i alla fall - alltså anything at all.

Trevlig kväll♥


Kommentarer
Postat av: andrea

åville också kolla på den igår! great minds think alike!

2010-06-14 @ 05:32:43
Postat av: Paula

Oj coolt :) Our minds are connected! ;)

2010-06-14 @ 11:12:59
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0