Sommarkväll!

Idag fick jag sån jävla sommarkänsla!! Nu är det fan sommar på riktigt! Varmt och ljust på kvällarna. Ill blå himmel och grönt öööverallt. PLUS en massa festande, grillande, chillande människor i parker och ute i det fina vädret! Så himla somrigt och mysigt!!

Jag och klassen gick och handlade lite smått och gått och sen satte vi oss i ekonomikum parken (Där det var riktigt mycket folk!!). Vi spelade kubb, tjejerna mot killarna och VI VANN!!!! Sen körde vi charader och alla glodde men det var RIKTIGT kul! Haha. Här under (första bilden) ser vi Kristoffer in action. Sen grillade vi och drack öl och minglade runt bland alla glada parkmänniskor haha. Jag träffade på Madde, Nisse och gänget också. Mysigt!

Här kommer lite bilder från dagen/kvällen. Första bilderna med mobilkameran!


Charader.


Olivia, christoffer, becka och josefin.


Madde, Nisse och Josefin.


Min älskade johanna banana!


Madde och jag på smyg-kiss-promenad.


SOMMAR!


Jag och Danne (klasskompis)


GRÖNT OCH FINT!!!!

Nu ska jag soova. Imorgon blir det möjligtvis stockholm med pappa på dagen, och skiva på kvällen!!! :D


Kommentarer
Postat av: Andrea

Snygg tröja! Sluta shoppa upp dina pengar baby, jag väntar ju på dig!! Mysiga bilder i övrigt!!

2010-06-03 @ 10:20:04
URL: http://www.aisimons.blogspot.com
Postat av: paula

Haha jag köpte den precis innan vi gick till parken för att jag frös :P

2010-06-03 @ 14:56:10
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0