Sunny Day

Aloha ! Dagen har spenderats ute i solen, vilket har resulterat i att min soleksem inte har gått bort. Men men, det är så fint väder så man måste passa på att vara ute! Ikväll blir det första utgången på länge (typ sen studenten). Midsommarkval ikväll på bj, och alla vi som ska till Gotland ska ses innan på bj och få lite information om det osv. jag är as taggad, trots min jävla träningsverk! (Kan fortfarande typ inte gå haha)

Har precis beställt den orangea bikinin. Så nu måste jag bara bli fit ! haha.

Fiiiin :) Jag gillar modellen as mycket, jag hoppas den sitter fint nu också :)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Safi

Använd Mildison Lipid 1%, finns i apoteket receptfritt, för dina soleksem. Den funkar!

2010-07-01 @ 11:39:09
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0