The one where Ross and Rachel, You Know..

Idag mår jag bättre! Så imorrn, när jag har skola igen, mår jag nog ännu bättre :) Perfekt.
Det är nog tack vare these guys: 
Gud vad friends ger mig flashbacks! När jag bodde i Dubai så var jag och Andrea obsessed med friends och kunde varenda replik utantill (Pappa hade alla säsonger på dvd). Men nu var det så länge sen jag såg det, så jag VET inte ens alltid vad som händer i varje avsnitt! Haha. De gamla avsnitten var det riktigt längesen jag såg! Och dom är ju nästan bäst! När Ross och Rachel är tillsammans och allt ! Ååh :) Ni friends nördar vet vad jag pratar om iaf!

Nu ska jag fortsätta städa. Blää.
Lateerz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0