Catwoman

Jag hade AS KUL igår! Verkligen! Förfesten, middagen, alla tal, eftersläppet osv. LOVED IT! Och aaalllaa såg vem jag var, och tyckte att jag var bra utklädd :D underbart! Sen kanske nån fick lite för mycket av det goda där i slutet, haha men sånt händer!!

 
Hahahah ja. Så såg jag ut xD jag gick verkligen in i rollen haha! Vi tog en massa spårade bilder igår, så det kommer mer. Men nu måste jag fixa mig och åka till stan sen till jobbet! Jag har spännande jobb nyheter också. Jag har fått ett nytt jobb! Men vi tar det sen ;)

See ya!


Kommentarer
Postat av: serri

asså paula du va katternas KATT!

AAOOW va du var heeeeeeeeeeeet. önska att jag va kille ibland haha

2010-05-21 @ 20:17:38
Postat av: Andrea

Hahah. 'kattigt!' You look hot. and wild. haha

2010-05-22 @ 06:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0