Tjugo grader kallare.

Goodmornin'! Jag satt nyss och åt frukost ute i solen, såhär tidigt, och det var inte ens kallt! Underbart! Jag lyckades vakna lite för sent, men vafan hela förra veckan vaknade jag sent, så min kropp är van att sova längre! Jag vettefan hur det ska gå på studenten (PÅ FREDAAAAG!!!) när vi har fotografering 07.10 (!). Jag får helt enkelt vänja min kropp vid det och gå upp tidigt hela veckan! Ush vad jobbigt det låter!!

Idag kommer min pappa hit! :) Yay! För han kan ju inte missa min student lixom, även fast han bor far far away. Han är här i typ 6 dagar :) Mysigt mysigt.
Haha välkommen, bara 20° skillnad!



Haha fy. Jag skulle inte tacka nej till Dubai väder! Jag älskar värmen! När vi var i Aiya Napa kommer jag ihåg att alla svenskar vi var med klagade som fan på värmen! Åk inte till ett varmt land då!? Jag bara njööt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0