Rain rain go away!

Regnet öser ner ute. Och öser är en underdrift. Det forsar ner för gatan nedanför. Som tur är så började det regna precis när jag kom hem. Så jag behövde inte hänga utomhus i detta väder. Nu sitter jag i vårat kök/varagsrum och chillar vid köksbordet. Haha. Ganska mobbat, men jag älskar vårat köksbord! Saker som bord, någonstans att sitta, möbler överhuvudtaget tar man ju för givet så himla mycket när man bor hemma hos mamma. Nu uppskattar jag dom mycket mer haha!

Jag tänkte precis börja göra middag till mig och Andrea. Foul typ. Men så skickar hon sms och säger att hon precis åt. Meeen då. Då blir det middag till mig själv bara, men frågan är vad. Jag vet inte om jag vill göra foul om det bara är till mig själv.. Och vi har ingenting hemma. Eller jo typ havregryn och en tomat. Hm vad kan man göra med det? Haha. Jag hittar nog på nått.

Jag tänkte gå ut och springa idag efter jobbet. Men helt ärligt så vill jag inte gå ut nått mer idag. Jag har fått nog av regnet nu! Summer where are you?

Har inget vettigt att skriva så nu skiter jag i det. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0