Rainy day activity

I know my blogging sucks these days. Men som sagt, det är inte lätt när man ständigt måste tänka på att varje minut av internet är så dyrt!

Idag var både jag och Andrea lediga. Vi vaknade, åt frukost i sängen. Det spöregnade ute så vi bestämde oss för att gå på bio. Vi åkte till shoppingcentret (Westfield heter det) i Bondi Junction och gick runt lite, och åt god indisk mat med garlic naan bröd. YUM! Sen gick vi på Eat Pray Love! Den var as bra, och jag blev sjukt inspirerad att följa alla mina drömmar som jag har. Visst, Sydney är en av dom. Men jag har fler! Många fler. Tror inte jag någonsin riktigt kan bli en sån person som blir "bekväm" och stannar på ett ställe för länge. Ska köpa mig en bok och skriva ner alla mina drömmar. Sen ska jag uppfylla dom!

Sen åt vi middag på ett ställe där det var en glasvägg och jätte fin utsikt över sydney harbour. Lite mulet och regnigt men ändå fint. Jag och Andrea satt och diskuterade livet, livsfrågor, och hur vi är som personer. Sen spenderade vi nån timme inne i en bookstore. Jag fastnade på självhjälps delen (haha vad har jag för fel), på travel delen och på photography delen. Där satt jag på golvet och bläddrade igenom fotografi böcker medan Andrea satt en bit bort och läste om Herbal Remedies eller nått. Hur som helst, en as mysig dag och nu ska vi dricka vin.

Shit, nu började det spöregna igen. Jag önskar jag kunde visa er hur mycket det låter. Asså det regnar sjuka mängder här när det väl regnar.

Puss! Ska försöka lägga upp bilder snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0