Godnatt.

Jag är typ rädd för att somna. För att min "döda arm" komma tillbaka. Ush. Jag har haft en skum känsla i armen hela dagen. Och såklart så har jag googlat och skrämt upp mig själv. Läste om en som sov, så låg hon med armen ut, så låg hennes pojkvän på armen, hela natten. Då blev hennes arm helt förlamad, och hon tappade känseln, men den kom inte tillbaka föränn typ ett år efter. Scary!

Meen jag måste sova, för jag måste upp Tidigt imorn, ta en trip till doktorn. Komma hem. Pack my ass off (så att jag blir klar någon gång och kan göra annat), och försöka hinna med lite andra småsaker som måste göras. Sen kanske det blir häng hos Maria imorn. Jag får se vad jag hinner!

Godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0