Paddington!

Helloo. Jag och andrea sitter och kollar pa 90210 I lagenheten. Var lagenhet!! :D Vi fick lagenheten sa vi har nu flyttat till Paddington! Och jag kan redan saga att jag stor trivs har! Paddington har en stor gata som gar anda till mitt I stan dar det finns en massa coola affarer, cafeer, bookstores och barer. Kanns lite som soho I new york sager Andrea. I like it, coola manniskor med coola klader ocksa! Haha :) sokte jobb idag ocksa, har I paddington I en affar. Hoppas hoppas! Men nu maste jag ga, ska forsoka fixa internet I lagenheten sa fort som mojligt(ar inne pa andreas mobil just nu)! Pusssssss

Kommentarer
Postat av: johanna

hoppas du får jobbet :) . Det låter som att du har det underbart där borta. <3

2010-09-21 @ 21:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0