Bondi FM

Det blev vinmys igår med finaste Sara och Denise. Vi var på Bondi FM vilket var typ världens skönaste ställe, hur kan jag ha missat detta? Det är en bar, ett cafe & restaurang och en radiostation i ett. När man går in ser det bara ut som en vanlig bar. Sen går man längre in så går man helt plötsligt förbi några snubbar i ett rum med glasväggar där de sänder radio. Sen kommer man in på världens mysigaste bak gård. Vi drack vin, och deras vinglas var jätte stora så efter 2 glas kände man sig lite glad i hatten. De svishade förbi servitörer med mat på tallrikar hela tiden och allting lukade och såg super gott ut! Så jag bestämde mig för att jag måste hinna äta där innan jag åker. Så det blir imorgon, med mina favvo jobb tjejer. Lite farewell dinner för mig. Sorgligt! 

Sara och Denise. Ush, sorgligt att säga hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0