Rehab

Hallå! Inte vart så blogg-pigg de senaste dagarna. Har inte orkat. Men jag har bland annat firat Rasses 18års dag i efterskott med middag på skarholmen med (nästan, Andrea du är saknad) hela familjen, gått morgonpromenader med mamma, vart på grönan med pappa, Rasse och Theo, promenerat och druckit té med Anna, vart hos hudläkaren, hängt med Maria och ätit mega god sallad på Barista m.m.

I helgen ska vi ut till Aspö, i skärgården, för årlig släktkräftskiva med kusinerna (på deras nya landställe). Det ska bli jättemysigt! Känner att jag behöver komma bort lite. Har vart mycket drama, bråk, känslor och krångel på senaste tiden, från olika håll, så jag behöver några dagar i skärgården för att clear my head. Lite rehab kan man säga..


Det är så himla fint där! Just what I need..


Kommentarer
Postat av: Andrea

Åh jag vill också dit. Så himla synd att jag inte hann dit när jag var hemma. Eller att jag inte kan vara med nuuu.

2011-08-18 @ 02:45:39
URL: http://www.aisimons.blogspot.com
Postat av: Paula

Jaa verkligen! We'll miss having you there. Men Alice kunde inte heller komma så du är iaf inte ensam om att missa det. If it makes you feel better. <3

2011-08-18 @ 11:19:10
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0