iPad

Jag bloggar just nu från min sprillans nya iPad! Det känns helt sjukt om jag ska vara ärlig! Jag trodde ärligt talat aldrig att jag skulle äga en sån här! Jag fick den i julklapp av min älskade pappa, och jag kan säga att det känns som att jag typ är i framtiden (med risk för att låta tantig) haha. Men den är jävligt cool (det jag förstår mig på av den hittills) och när jag väl kommer igång med den kommer jag säkert vara en riktig nörd som inte kan slita sig en sekund. Jag är riktigt nöjd. Inte bara med den, utan med alla mina julklappar som jag fått! Jag hade ingen aning om att jag hade vart så snäll i år ;). Jag tycker jag fick så mycket fint att jag nästan börjar undra om jag förtjänar allt! Nejdå, men jag är så sjukt tacksam för mina fina fina presenter. Jag berättar mer imorgon vad jag fått!

Puss på er, och God Jul. Imorgon lovar jag något extra roligt i bloggen. Vi kan kalla det en julklapp!

Kommentarer
Postat av: Michelle J

Ska du sjunga?... :D

2011-12-25 @ 01:05:37
URL: http://michellejeng.blogg.se/
Postat av: Paula

Nej, fan nu borde jag kanske göra det, nu känns ju det som jag hade tänkt bara tråkigt.. Haha

2011-12-25 @ 02:27:06
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0