Jullov?

Hej! Idag har jag inte gjort mycket vill jag lova. Men jag har spanat på flygbiljetter till Costa Rica, lagat god foul, och lite annat sånt. Det känns ungefär som jag går i skolan och har jullov. Jag sover för länge om dagarna och är uppe för länge på nätterna. Vad har hänt med mina rutiner? Trots att jag är ledig brukar jag nästan alltid vara uppe innan 9-10. Rasmus tycker jag är knäpp då, eftersom jag "kan" sova hur länge jag vill.. Men jag gillar rutiner! Så imorgon ska jag upp lite tidigare och försöka ställa om dygnet. Om det inte regnar blir det nog en morgonpromenad också!


Vet ni? Detta var en annan av mina julklappar. Ett litet keyboard som man kopplar in till datorn och så kan man göra spela in musik osv med det. Hur roligt som helst! Först måste jag ju såklart lära mig att spela, och lära mig programmet, men det kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0